۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

گفت‌وگوی مهر؛

ترور فرماندهان ارشد حزب الله خللی در اراده مقاومت ایجاد نمی‌کند

ترور فرماندهان ارشد حزب الله خللی در اراده مقاومت ایجاد نمی‌کند

بندرعباس- امام جمعه سیریک با بیان اینکه ترور فرماندهان ارشد حزب الله خللی در پیشرفت مقاومت ایجاد نمی‌کند، گفت: عمر غده سرطانی منطقه غرب آسیا یعنی اسرائیل رو به پایان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار کرد: تاریخ همیشه گواه بوده است که شهادت فرماندهان ارشد مقاومت از شهید سید عباس موسوی دبیر کل اسبق حزب الله تا شهیدان بزرگی مثل عماد مغنیه، فواد شکر و دیگر فرماندهان خللی در عملکرد و پیشرفت حزب الله ایجاد نکرده است.

وی افزود: مقاومت یک تفکر نابود نشدنی است که نه تنها در لبنان بلکه در فلسطین، عراق و سوریه و باقی کشورهای منطقه هم وجود دارد و در بزنگاه‌های سخت جنگی مقاومت مردم در برابر دشمن نجات دهنده آنها بوده است که نمود تحقق و اثربخشی مقاومت را در جنگ تمام عیار سوریه با داعش شاهد بودیم.

امام جمعه سیریک ادامه داد: غده سرطانی که در غرب آسیا خون مسلمانان را می مکد در حال دست و پا زدن و گرد خاک کردن است و به انتهای عمر خود رسیده است، رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با ایجاد درگیری در منطقه برای خود زمان بخرد اما کور خوانده و نیروهای مقاومت فرصت نفس کشیدن به او را نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری بیان کرد: به یاری خدا سخت‌ترین پاسخ و سخت‌ترین انتقام از سوی نیروی‌های مقاومت اسلامی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد و خون شهید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد مقاومت روی زمین نخواهد ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی نیز درخواست داریم که در برابر جنایت‌های رژیم سکوت نکرده و مقابل آن بایستند.

کد خبر 6241555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha